Lilla sjöjungfrun

Igår var det slipning och spackling för hela slanten. Jag nös mig igenom hela arbetet. Dessutom luktar det fortfarande hund och skit på vissa ställen och det gör ju inte förkylningen bättre. Usch, så äckilgt det är när man inte själv valt att ha djur. Hoppas det försvinner nu när vi byter ut alla grejer.
Förkylningen är väl inte direkt bättre idag tyvärr. Man hinner ju vakna flera gånger på natten av andnöd...jag hatar att vara tät i näsan, då gör det ju bara ondare i halsen. Nä, nu har jag nog klagat tillräckligt för idag.

Syster min var ju oxå förbi igår. Hon hon Moa gosade på en hel massa, och jag kan förstå att de saknar varann när de träffas så sällan. Vi käkade lunch och såg på lilla sjöjungfrun, åh så bra den e, och jag tror Moa gillade den me...om inte annat för musiken och färgerna :o)

Idag ska det bli tapetsering av hallen....Johnny byggde en ställning i trappen igår så man ska förhoppningsvis nå ända upp till taket där nu. Fast jag tror inte att jag vill kolla när vi är där, man kan ju lätt slå ihjäl sig om man ramlar.

  Moa sover efter maten       Sjöjungfrun på tv

  Nöjdast när man får stå      Nils vaktar



Kommentarer:

1 Kusin Jenny:

skriven

Gå in på www.menskopp.se och läs, och hör av dig om du vill vara med att beställa, blir billigare om vi sambeställer! Vi är redan flera stycken men ingen av oss har riktigt råd före jul, så efter nyår ska vi ta tag i det här. Har hört många som har den och är nöjda med den, men jag håller med o att namnet är fruktansvärt äckligt!! =)

2 Emma:

skriven

Jo, det är på riktigt.. det är ju det som är det värsta... han fick ju sparken efter det där avsnittet :-)

Kommentera här: