Nybörjare och skrikig bebis

Har nu suttit och klickat här ett tag med hopp om att förstå hur detta går till, men jag tror jag måste göra ett nytt försök i morron för jag har ett väldigt argt barn brevid mig. Ingenting verkar vara bra. Just som man tror hon somnat så börjar hon bara om att skrika helt hysteriskt. Ska ändå försöka få ner några rader om min dag.

Jag och Pernilla tog en repa på stan med siktet inställt på julklappar, men som vanligt nu så fastnar jag vid alla superfina barnkläder på alla affärer. Så självklart blev det mest grejer åt Moa denna stadstripp också, men lyckades få med mig en liten klapp hem ändå. Nu har man börjat iaf.
På kvällen blev det självklart hockeytittande hos Jonas med ett väldans liv som vanligt, men ikväll blev det ju ett trevligt slut. AIK vann med 1-0. Kan ju ha haft med Moas nyinhandlade aik-napp :o)

Nu kanske Moa har somnat, så jag ska försöka lägga mig och få några timmars sömn innan det är dags för käk igen. Hej så länge

Kommentarer:

1 lovingnurse:

skriven

godnatt på dig :)

2 Pia:

skriven

hej sara!
jag tycker att det verkar gå riktigt bra med bloggandet! Keep up the good work! :D

3 lisa:

skriven

Nu har jag också hittat hit!!

Kommentera här: