Lägenhet kanske va bättre ändå

Som de flesta nog redan ver vid det här laget så är jag löjligt rädd för det mesta här i livet. En del saker på lite större allvar än andra. Det som nog tar priset ändå är de här överaskningsmomenten som poppar upp ibland....alldeles nyss hade jag ett sånt......Gick in i köket och ställde mig vid bänken...tittade upp och ut genom fönstret som var precis framför mig...åh helvete..EN ÄLG !!! Jag tror på riktigt att hjärtat både stannade och tog några extra skutt.
Jag hade ju egentligen sett dem tidigare idag,men på lite längre avstånd då...och trodde nog att de var borta nu.
Är det inte renar på gården så är det älgar...nån som e sugen på huset så kan det va läge att visa intresse nu. 
Usch och fy.....fast det är klart...jag gillar ju älgstek å så :o)

Moas feber verkar ha minskat en aning, men nu har näsan geggat igen på henne istället. Vi tog fram den älskade sugen ikväll och tog några drag....inte så poppis. öppnare blev det åtminstone så nu sover hon.

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Verkar sjåigt att bo i Furuögrund hördedu =) Tänk, ni kan ju öppna ett "4H gone wild" =)
Hoppas vi får tummen ur och kommer och kikar hur ni har det snart.
Kram kram!

2 sandra:

skriven

Du vet ju att vårat bud står fast! Då finns det en lägenhet på revär ledig.. Hoppas det går bra med Moa!

3 krillan:

skriven

he e bara att gå med i jaktlaget! ;)
hoppas lillan kryar på sig.

Kommentera här: