Torsdag morgon

Mornarna brukar alltid vara Moas nöjdaste tid på dygnet....men inte idag. Fan, va hon har skrikit. Tyckte hon kändes lite varm igen så jag gjorde en koll....febern tillbax! Inte nån jättehög temp än så länge, men ändå...förstå va jobbigt med den lilla kroppen. Jag som trodde det var bortgjort när hon nu var så risig för några dar sen. Ska åka in på apoteket och köpa flytande alvedon tror jag, så att lillrumpan inte blir förstörd av pillerna.

Barnvakten är förresten fixad. Pia är en ängel och ställer upp. Bara hoppas att mitt lilla dampbarn sköter sig så det kan komma fler bäbisar snart :o) Tack Pia !!!

Kommentarer:

1 Pia:

skriven

Det var så lite så! Det ska bli riktigt spännande, tycker jag :)

2 sandra:

skriven

Tror att Pia blir en yppans bra barnvakt, så länge hon inte snurrar blöjorna för mycket....

Kommentera här: