Jäkla Telia

Ojoj, nu var det länge sen det hände nånting på bloggsidan. Känner att det riktigt pirrar i fingrarna nu och är smått
frustrerad över att inte ha nå internet. Inte ens en telefon har vi hunnit få. För er som undrar så är telia ett jäkla skräp!!!
Den 2 januari blev vi lovade telefonen, men som sagt...den har vi inte än.


Det har nog hunnit hända en hel del nu i januari...en snabb sammanfattning :
Vi är ju inne i huset nu....nedervåningen är färdigtapetserad och alla lister har vi fått på plats, skönt. Sofforna som vi
beställt har äntligen kommit så vi har nånstans att sitta och titta på alla(?) kanaler vi har.
Övervåningen lämnar vi ett tag till....där är det som tråkigt att vara nu....lådor och grejer överallt. Kläder får man
leta fram varje dag för de ligger slängda lite huller om buller. Jag som har packat i princip alla grejer har lite större
koll än vad Johnny har...han måste fråga om precis ALLT !


Moa växer och blir större....nu är hon 3½ månad och har hunnit döpas oxå. Förra lördagen hade vi dop på Broselsgården. En alldeles lagom liten tillställning med mammas smörgåstårta efteråt :o)
Tyvärr blev allting till ett enda spykalas när jag började må illa i slutet. Fick spendera min lördagnatt inne på lassa med dropp och fina grejer. Usch, så tragiskt det är att ligga där. Under natten började oxå Johnny...som tur va så gjorde  våran guldunge en 10-timmars natt den natten, så man måste ju säga att de båda hade tur.


Just nu sitter jag i Bygdsiljum hos mamma och pappa som ska vara barnvakter ikväll och inatt. Jag ska strax åka hemåt för att träffa Pernilla som har födelsedag idag. (Lessen P. jag var tvungen att nämna det)


Kan tyvärr inte bjuda på några nya bilder nu, men det kommer så småningom.....det är taget en hel del :o)

Kul förresten med kommentarer....man blir som glad !

Kommentarer:

1 Kusin Jenny:

skriven

Woohoo! Inlägg!! Gillas!! =) Trist ni kraschade efter dopet! Vi klarade då oss som tur var! Fast det vet du ju redan sen vårt möte på kappahls barnavdelning! =)

2 Kusin Jenny:

skriven

Du har blivit UTMANAD! Se instruktioner i min blogg! (Inlägg "bad day" 28/1)

Kommentera här: