Varför ?!?

Det känns bra orättvist faktiskt. Moa kan ju aldrig ska behöva vara sjuk när hon blir äldre....det gör hon bort nu som väldigt liten. Igår var febern tillbaka igen. Hon var så fruktansvärt gnällig och skrikig igår på dagen och jag min idiot var irritterad och arg för att hon bara skrek. Kollade sen tempen och fick dåligt samvete såklart....hon avslutade dagen med 39,5.


Så här såg det ut på kvällen...jag tycker de är hemskt söta

Moa vill vist också säga nånting :
beebi  t  vbvbb
 cc         ytytuhgfdrdtyjfrssfffftm  dffgb
thjksdddfdeeeeee                                                        

Idag är det dock lite bättre. Febern har gått ner och hon är inte så lessen än så länge. Snorkanorna är tyvärr kvar än, men hör ju att alla går med såna nu så det står vi ut med.

Just ja...så här gör jag mina bärsmoothies :

2 dl naturell yoghurt
1 banan
några nävar bär...jag använder hallon o blåbär

Mixa allt o njuuuut !!!

Kommentarer:

1 Pernilla:

skriven

Hmm, jag måste handla både mixer, yougurt och bär.

2 Pia:

skriven

Ser otroligt gott ut med dessa bärdrinkar som start på morgonen. Blir riktigt inspirerad! Måste handla hem lite ingredienser o göra några själv också. Känns alltid så gott så här när det börjar vara lite sommar också.

Stackars lilla Moa som bara är sjuk hela tiden. Hoppas hon piggnar till snart!

Kram

3 Johanna:

skriven

Men fy så trist att höra om lilla sjuklingen!!! Förstår om du fick dåligt samvete att du varit irri...been there!



Ja gud i tider, jag har inte tänkt att det finns en maxvikt att hålla sig under. Tack för påminnelsen!

4 Frida:

skriven

Måste helt klart testa din smoothie! Varkar smaskens!



Hoppas du hade skoj igår då toppen av gräddan intog Statt med dunder och brak =) Jag hade faktiskt riktigt kul och jag lyckades peta i mig lite alkohol för första gången på över ett år...



Ha det bra!

5 Frida:

skriven

Inte har jag tackat för senast än... Var riktigt nice att äntligen spana in ert nya hem och att dessutom få avnjuta god mat i trevligt sällskap =)

Hoppas nu att ni får en bra dag och att Moa köpt nåt riktigt fint till mamma ;)

Kramar!

Kommentera här: