Byske vårdcentral

Har sedan i måndags försökt få komma till en läkare för att få ett läkarintyg som jag behövde då....ni vet, en vecka borta från jobbet osv...
Fick faktiskt tag i vårdcentralen då och de lovade att en sjukgymnast skulle ringa upp och klämma in mig på nån lämplig tid under dagen. Tror ni att det ringde nån????  Nix pix !
Fick då därför en tid idag både hos sjukgymnast och läkare...faktiskt väldigt förstående människor och hjälpsamma...fick mitt läkarintyg som jag ska lämna till maxi....MEN, som alltid, gäller det från idag och inte från i måndags då han säger att han inte kan veta hur jag mådde då. ÅHHH, så irriterad jag blir på sånt där...det var ju därför jag ringde då och sökte hjälp, inte mitt fel att jag inte fick komma förrrän idag ju Störande när man inte kan styra över sånt där själv. Fick iaf min sjukskrivning av läkaren, ska bara vänta och se vad nästa älskade instans har att säga, försäkringskassan.

Tydligen är det nån nerv som sitter i kläm vid revbenen trodde han.....så nu har jag fått fina piller utskrivna som jag ska kalasa på närmaste tiden......in i dimman....

.

Kommentarer:

1 Erika:

skriven

Jag har funderat på vad det har varit för fel på dig eftersom du har varit borta så länge.. hoppas att tabletterna gör dig bättre, det är ju inte alls kul att vara sjuk!

2 Pernilla:

skriven

Najs med piller =) Kommer förbi på kaffe imorgon! Sen är det Hockey!!

Kommentera här: