-09.....hittills

Det nya året har väl inte tagit den fart som jag hoppats på. Jag har  och känner mig bara trött och seg hela tiden, ingen ork till varken det ena eller det andra, och absolut ingen inspiration till att dela med mig av nånting här heller. Nu ska jag ändå försöka mig på lite iaf, det är ju trist med en tom blogg oxå :o)

Jobbet har tagit en större del av tiden nu....ibland känns det som om man bara kommer hem, lägger sig och åker iväg igen. Åh, otroooligt segt är det....nu börjar det väl bli ändring på det och några fler hemmatimmar blir det tackolov....ska bara göra bort den här 7dagarsveckan, sen är helgen ledig.

Julen har inte heller riktigt kommit bort här än, granen är borta, men jag vill nästan lämna kvar ljusstakarna i fönstren...det är ju så mysigt och fint. Får nog sitta uppe några dagar till sen måste de väl oxå plockas bort.

Trollet här hemma blir större och äldre....det är riktigt så jag tycker det märks. Humöret har framförallt försändrats. Visserligen fortfarande en riktig gladskit, men när hon inte får som hon vill visar hon mer än gärna sitt missnöje med att slänga sig ner på golvet och gapa utav bara fan. Svårt att hålla sig för skratt ibland, trots hennes ilska, men hon ser så otroligt rolig ut.
Den nionde tanden har oxh behagat titta fram...en kindtand som jag helt missat varit på väg, men nu suyns den klart och tydligt. Gluggen där fram är som ni ser fortfarande rätt ordentlig.

                 

Ska försöka bättra mig på bloggfronten nu och ta nya friska tag med allt runtom oxå.... jobbigt att bara gå å va trött och på halvtaskigt humör hela tiden. Ska passa på att vila lite nu medans Moa sover och innan kvällen på maxi väntar.
Ha det gott alla
           

Kommentarer:

1 Pia:

skriven

Känner igen mig både i tröttheten och i att det känns som att man inte gör nåt annat än att jobba.



Men snart kommer ljusare tider och då kommer vi förhoppningsvis känna energin och orken återvända!



Ha det så bra!

Kram, Pia

2 Johanna:

skriven

Undrar om det är någon epidemi som går nu? Det får vi f*n se till att bryta snart! Har oxå känt mig låg o orkeslös hittills i år. Men, det kan bara bli bättre :)!



kram på dig...

Kommentera här: