Me like !!!



Har väl aldrig egentligen lagt ut några större slantar på smink och såna prylar, men nu när jag hade pengar över på presentkortet var jag ju tvungen att prova pudret som så många pratar om.
Det är helt underbart härlgt.....alldeles mjuk och fin blir man.....å borsten är fantastisk. Den blev jag väl egentligen som pålurad och jag hade faktiskt tänkt lämna den när jag såg hur jäkla mycket den kostade, men jag kände mig väl rik eller nåt just då, så den fick följa med hem den oxå. Så liten hårtuss för 350 kronor.....men sköööön..

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Visst är det toppenbra!! Och det räcker tok-länge!

2 Frida:

skriven

Har bara hört ryktas om det där pudret... Ska, som du säger, vara helt fantastiskt. Kanske man kan prova när man blir rik nån dag =)

JÄTTELÄNGESEN vi sågs! Dags nu! Ska försöka ta oss i kragen och komma förbi en sväng. Ha det!

Kommentera här: