Konstigt härligt

Det är en konstigt skön dag idag. Jag låg i sängen och drog  mig till klockan var närmare 10 i morse....när hände det??? Eller bara att få vakna av sig själv....wonderful !
Moa är nämligen hos mormor o morfar då vi hade lite trubbel med dagishämtningen igår, och skulle haft det även idag....perfekt att mamma var ledig och kunde ta hem henne. Jag åker dit ikväll efter att jag slutat jobba klockan 21 så vi stannar då minst till fredan....kan hända att det blir längre, brukar nästan bli så när vi är där.

Så, idag när jag har hela huset för mig själv hade jag tänkt att röja undan en massa skit o skräp som ligger överallt....men som med de flesta goda tankar "glömdes" även den här bort. Det blev ju plötsligt mycket härligare att bara göra ingenting...kände lite på solstolen ett tag, fikade frukost i soffan....ja, sånt man gör när man är själv ...hihi.
Igår när jag kom hem var jag ju oxå ensam, då testade jag bubbelkaret för första gången......skönt att bada o duscha i lugn o ro.....o spela hög musik sent på kvällen.
Även fast jag tycker att det är helt underbart att vara själv nu, så saknar jag redan Moaskrutt nå fruktansvärt, skulle inte klara mig utan henne. Längtar till ikväll då jag ska krypa ner i sängen med henne när jag kommer  fram....ska bara beta av några timmar på maxi först.

Min myspropp

Kommentarer:

1 eleine:

skriven

så otroligt söt liten tjejja....=)



måste komma och hälsa på er snart igen..

2 erika:

skriven

Om det inte var så att jag tyckte att suring var så äckligt så skulle jag lätt äta det.. tack för tipset, om den inte vill komma idag kanske jag köper mig en burk =)

Kommentera här: