Veckans

Har märkt att istället för dagsinlägg som de flesta gör på sina bloggar, så blir det mest veckoinlägg från min sida....kommer väl sluta med att det blir en gång in månaden eller så.... NU kommer det iaf ett härifrån...

I fredags blev det partaj i stan. Min kompis Sara fyllde år och det firades med utgång på club 27 för första gången för min del. Riktigt trevligt var det....framförallt att träffa Sara igen som jag inte sett på evigheter känns det som....fast det är som inga konstigheter...när man känner varann så himla väl så är det ändå precis som förr när man ses, kul.
Det blev en relativt lugn kväll eftersom eftermiddan och kvällen väntade på maxi för min del på lördan.


Igår hade vi tänkt oss på öppna förskolan på förmiddan tillsammans med Lisa o Malte, men det var stängt när vi kom dit. Vi gick istället till lekparken och lekte lite i blåsten. Efteråt intog vi lunchen på Bianco innan sovdags hemma.

våra sötisar

  



En mysig förmiddag för alla tror jag. Moa sov drygt 3 timmar efteråt och det är inte ofta hon gör det....hon var nog ordentligt nöjd......fast det är klart, allting var ju inte roligt tydligen :

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Vi var mycket nöjda med dagen i lekparken! Det måste göras om!

Kommentera här: