Wallmans salonger



Det blev en kanonhelg med brudarna i Piteå. Åkte lördag förmiddag och kom hem söndag mitt på dan......synd att tiden ska gå så fort bara. Vi var iaf rörande överens att detta måste göras om igen.......snart !

  

Maten var väl det enda som var lite sisådär...kunde varit liiite mer kanske,
och stått framme längre så man fick ta om



Showen var jättebra...härlig trallvänlig musik och superduktiga sångare

  



Väl hemma tänkte jag att det skulle bli massa kramar och mys med Moa, men tji fick jag. En riktig pappagris.

 

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Det lät banne mig inte som en tråkig helg avis!!! Sånt där borde man unna sig oftare (hm, eller överhuvudtaget rättare sagt)!

2 Pernilla:

skriven

Jo, en riktig toppenhelg var det allt :D

Johnny såg mycket belåten ut över att Moa var pappig!

3 Erika:

skriven

Ja jäkligt trevligt var det, bra underhållning, god frukost men framför allt var det trevligt sällskap=)

4 Pernilla:

skriven

Håller med Erika, blir svårt sugen på att göra om det när jag ser bilderna. Fast man kan ju åka någonstans annat, sällskapet är det viktiga

Kommentera här: