På hemmplan

NU ÄR VI HEMMA, JIPPIIIIIIE !!!!



Efter snart en vecka på hemmamark igen så känns det helt underbart .....det som fortfarande inte är på sin plats och som det ska bryr man sig nästan inte om.
Det enda som är liiiite besvärligt är att vi inte har vatten i köket än, men vi försöker göra det bästa av det tills det kommer :)
Min säng var lika härlig som jag minns den och det är jätteskönt att det funkar bra att lägga Moa i sin säng även nu så jag får sova ensam en liten stund iaf.

GOLV!!!!!!  Guh, så simpelt egentligen,,,men oj va jag älskar att ha golv igen :)

Ursäkta mina "prickar" på bilderna, smuts tyvärr :

rummet känns otroligt mycket större nu när väggen togs bort






välling o film i myshörnet igen

Kommentarer:

1 Jossan:

skriven

Underbart att se!! :)

2 Johanna:

skriven

Men kolla vad fint ni har fått till det! Och jag förstår att det känns helt lavli att va tillbaks på hemmaplan!!!

Kommentera här: