2 härliga dagar

                                                  GomorronMoa
                                    

Det har varit två (nästan) lediga dagar nu. Har bara varit hemmavid, men har varit bra dagar. Igår, tisdag tog vi oss faktiskt ut en stund för lite snöskottning på den soliga lite varmare delen av dagen, annars har det varit snuskiga minusgrader då man bara vill vara innomhus och elda för fullt.
Det roliga ute höll på ta slut när Moa doppade ansiktet i snödrivan....hade det inte varit för att man tyckte synd om henne, hade jag plockat fram kameran och fått hennes totalsnöiga fejs med på bild.....men som den bra mamman jag är valde jag ju självklart att ta bort snön istället :)

   

På kvällen blev det jobb i fyra timmar för min del, men det kändes rätt kul ändå.....skönt att det kan kännas så nångång oxå.

Idag har det varit en heeelt ledig dag med två söta töser. Erika var på besök med sin Lilly, 9 månader snart.
Moa visste inte riktigt var hon skulle göra av sig själv när det kom nån som var mindre än henne själv....även om det faktiskt inte skiljde så värst mycket i storlek :)
Hon blev så exalterad, man riktigt såg hur det kröp i kroppen och framförallt i fingrarna för hon ville så gärna känna på henne hela tiden. Kul med sällskap för både Moa och mig en hel dag.




Just nu borde jag verkligen gå å lägga mig, men jag kan bara inte slita mig ifrån OS-tittandet - hoppas på GULD ikväll.

Kommentarer:

1 erika:

skriven

tack för att vi fick komma och vara med er hela dagen! Men jag måste hålla med om att vi är lika på bilden där du håller Lilly, tror att det är jag juh! =)

Kommentera här: