Vår helg

Spenderade min helg hos mor å far i BGM, självklart var Moaskrutt oxå me. Hon älskar att vara där, kallar det ju för "hemma " tom, men det kanske beror på att hon inte riktigt förstår innebörden av ordet :)

Tyvärr var temperaturen inte riktigt till sin fördel så det blev en riktig innehelg med mat o tv.....melodifestival på lördagkväll såklart. Är väl inte jätteimpad av nån låt, även om det fanns en del som var trallvänliga och glada. Jag står fortfarande fast vid mitt tidigare inlägg - den har helt klart varit bäst.
Skulle oxå se längdskidorna senare på kvällen, men mina nu tidiga mornar med Moa sätter sina spår och jag somnade ifrån tv:n tyvärr...kul att se dan efter ändå.

Åkte hemåt på måndagmorron först, direkt till dagis blev det. Jag hann hem ett par timmar innan arbete väntade och är riktigt nöjd med mina ensamma timmar :) hann med en massa tråkgöra, men oj så glad man är när det är gjort.

Idag har jag å Moa bara myst hela förmiddan...mycke Pippi på datorn (som vanligt), badat och käkat lunch....nu sover hon och jag ska nog göra ingenting ett tag.

Hejhej






Kommentera här: