VAB-vecka med flytt

Moaskrutt har åkt på ögoninflammation. Det måste vara en blandning mellan det, pollen och förkylning för hon ser fruktansvärd ut. Idag har hon ändå sett lite bättre ut så jag hoppas att det är på bättringsvägen för henne. Vi började med ögondroppar i måndags, men de närmaste dagarna efter det blev det bara värre. Några liter snor har oxå forsat ut i veckan. Det är lustigt hur man nästan inte tycker att det är äckligt längre då man själv får det mesta över sig när det bara sprutar ur henne...det är mer, jaja det går att ta bort :)

Till helgen smäller det : vi flyttar ut och blir Byskebor. Känns helt ok nu....jag vill bara att det ska sättas igång här hemma för då är man ju lite närmare slutet ändå. Väskorna är till största delen packade nu och en del grejer har jag kört iväg redan. Johnny tycker det verkar skitenkelt att fara..."det är ju bara att packa ner lite kläder, vad mer behöver man?"     Han fattar inte, tur att jag finns, hur skulle det annars gå?! :)

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Haha, ja jag säger då det....karlar!!!

Kommentera här: