1:a advent

Igår var det alltså dags att tända första ljuset...alldeles på tok för tidigt om ni frågar mig. Nog för att det är mysigt, absolut, men det är ju ändå en bra bit kvar till julafton så jag hade gärna sparat det en vecka till iaf.
Trots att vi inte har det så hemtrevligt och mysigt här hemma ÄN , så har vi ändå försökt göra det lite juligt.....och I LIKE ! Guh, så trevligt det blir med ljusstakar och stjärnor i fönstren....och gardiner i köket. Det var ett bra tag sen det satt såna där :) Jag hade mamma här förra veckan som hjälpte mig med klättrande och strykande....skönt. Passade oxå på att julbaka lite när jag hade assistans, åsså är det ju så mycket roligare att  vara fler.




Vi var på skyltsöndag igår i Byske. Inte jättemycket att se, men Moa träffade tomten och fick rida häst så hon var mer än nöjd med dagen :)
Hon var bra mycket kaxigare än vad jag trodde hon skulle vara vid mötet med tomten. Berättade vad hon hette och att hon önskade sig pärlor i julklapp - duktig tjejja !



Kommentera här: