Akupunktur o barnmorska

Har hunnit vara på två stycken akupunkturbesök redan och ska på det tredje imorron. En massa flängande in till stan blir det trots att jag inte jobbar längre.
Vet inte riktigt vad jag tycker om nålarna än, jag var tuffare än jag trodde när de skulle sättas tackolov så det var faktiskt inga problem. Det sticker till en aning, mer på vissa ställen, men det funkar. Dock har jag inte mått så bra efteråt på kvällar och nätter.....mått illa och haft fruktansvärda smärtor, sen om det har med det att göra vet jag inte. Jag ska prata med sjukgymnasten imorrn och höra vad hon tror, för om det bara ska bli värre efteråt så är det ju inte alls värt det.

Var till barnmorskan idag, hon är ju bra virrig och om i kring sig, men jag måste säga att hon verkligen vart en pärla genom allt detta. På en gång bokat in läkarbesök och verkligen brytt sig så det känns.

Iaf ser allt i övrigt bara bra ut, lite lågt blodtryck, men inge farligt. Magcentimetrarna förljer veckorna och på hjärtljuden verkar det som att det kommer en lillebror till familjen. Jag sa det till Moa sen och hon blev mäkta besviken - "NEEEJ, en flicka, en lillasyster" , haha det blir nog bra vilket som :)
De sista gångerna jag varit på besök har vi inte tagit nån vikt alls, hon har väl insett att det inte ger nåt...jag blir ändå bara fetare och fetare av mina görasålitesommöjligt dagar. Det blir ju tyvärr inte bättre av att väga sig hela tiden, så jag tycker det är skönt att hon inte hakat upp sig på mina extrakilon :)

I vecka 31 och har 67 dagar kvar.....det närmar sig.

Kommentera här: