Stadsbesök

Efter ett andra läkarbeök i stan idag så stannar jag hemma på heltid nu i dryga 2 veckor med lite bättre värktabletter (hoppas jag iaf). Under den tiden ska jag försöka vila, vila, gå hos sjukgymnast i stan, vila, gå kortare promenader och vila lite till. Sen ska jag förhoppningsvis vara i jobbahalvtidsform igen. Vore skönt att orka jobba iaf december ut tycker jag, men vi får se hur det går. Känns bra nu att få vara hemma ändå.....bara Johnny kunde bli frisk så jag verkligen får vila oxå :)

Hann med att gå på stan en sväng med Eleine idag oxå.....pizza och skor blev det handlat. Supergod pizza verkligen...på Dallas...när man var "ung" åt man ju jämt där - klart värt att testa igen.
Skorna känner jag mig å riktigt nöjd med......liiite jobbigt att få på sig andra skor än sandaler, men med lite ansträngning så går det.
Tack mamma o Josefin för presentkorten :)

Mina nya babies :

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Hoppas att det ska börja kännas bättre framöver. Vi borde ses nån dag, hör av dig när det passar och du orkar!

Kommentera här: