Slutet av april

Härliga aprilväder !!!!
Många timmar ute i veckan.....skottat jord, plockat sten, solat, gungat, cyklat och SOLAT såklart. Det är väl ungefär vad vi sysslat med på dagarna, så vi ska absolut inte klaga på vädergudarna just nu.

Igår blev vår minsta Skrutt i huset 3 månader gammal, wow vad tiden går alltså!
Nu skrattas det mycket när man pratar med henne och det märks att hon uppskattar sällskap och joller. Händerna tycks hon så smått börja upptäcka att hon har, och ögonen går i kors när hon studerar dem. Oftast hamnar de såklart i munnen vilket verkar vara ett stort intresse....de smaskas högt.

3 månader blev oxå dagen då hon fick barnvakt för första gången. farfars kom hit på kvällen och tog hand om mina småttingar då jag for till Pite på tjejkväll med Lisa.....wonderful :)
Det blev en del shopping både till mig och tjejerna, men inget extremt så några kronor finns kvar till majmånad vilket är skönt. Gissar att det kanske blivit mer inköp om det inte varit så mycket folk att trängas med. Hatar att trängas och nästan slåss om kläderna....en del tänker bara på sig själv och de verkar göra allt för att komma fram först, inte min grej, då får det hellre vara.

Idag packar vi väskorna inför en valborgshelg i Kvarnfors med mina föräldrar. Åh, så jag längtar...ska bli jätteskönt att komma hemifrån några dagar och bara vara. Sol är såklart beställt i alla dagar så vi kan grilla alla våra måltider ute och äta med händerna :)

Hoppas alla får en underbar sista april helg !!!!
Kram på er.

Älskar sina nya skor                           Älskar min solstol


Livia 3 månader


Bästa posen


Kommentera här: