Snart jul

Bloggtorka....men nu ska här göras ett försök.
Humöret och orken har verkligen inte infunnit sig hos mig i december månad tyvärr. Lite trist för det är ju nu det ska vara som mysigast och roligast, men jag känner att det vänder så smått :)

Vi har tjuvklätt granen här hemma eftersom vi blir borta över julen och Moa är så himla stolt..."vi har den fiiiinaste granen av alla". Det är en helt vanlig grön plastgran med röda och guldiga bollar, men kul att hon älska den iaf. Livia är oxå väldigt intresserad av den och den har fått några ryck och slit, men träskivan i botten gör att den står stadigt kvar :)
Nu saknas det bara några klappar under den så är det komplett, men det vågar jag inte lägga dit än.

Varje år kommer jag på mig själv att inte förstått hur nära jul vi egentligen är, och i år har det verkligen varit så. Jag tror nog att det pissiga vädret har haft viss inverkan, men nu ser det ut som att vi får en vit jul iaf. 3 dar kvar :)

Vill passa på att tacka för julkorten som vi fått, pga av bristande ork och ickestillasittande barn så blev det inga julkort skickade från oss i år tyvärr....bjuder på ett här istället :

GOD JUL  tryck här :)



Kommentarer:

1 Inga-Lill och Leif:

skriven

Ska bli kul att se hur Livia reagerar på tomten. Längtar tills vi ses på julafton!

Kram

2 Lisa Brännström:

skriven

Vilket roligt julkort!



Ha en fin jul nu!

Kommentera här: