Stackars mig

Jag hatar att vara sjuk....framförallt hatar jag att vara sjuk och ta hand om barn samtidigt. Helst vill jag bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv, men med två andra som behöver min hjälp så går det inte. Idag känns det dock lite bättre i kroppen, kan vara för att det inte är lika varmt ...gårdagen var en ren plåga i svettningar.
Hade hoppats att mamma kunde komma och bo med oss ett par dagar och ta hand om båe mig och barnen, men självklart hade hon oxå åkt dit på förkylningen. Livia är snorig hon med och sover rätt mycket tackolov, men på hennes vakna stunder är hon pigg ändå. Moa får mycket tv tid de här dagarna, fast hon tycks inte lida över det...hon får glass och låter nöjd :)

Hoppas på bättre dagar snart med en massa ork hos både mamma o barn !

Kommentarer:

1 Inga-Lill:

skriven

Hoppas ni blir bättre snart! Kramar

2 Johanna:

skriven

Som småbarnsförälder så borde man befrias från sjukdomar!!! INTE KUL så du har mitt medlidande! Synd att jag inte läste det här tidigare. Då hade jag kunnat komma och hämta Moa så fick hon vara med oss. Hör då för guds skull av dig om det händer igen!!! kram

Kommentera här: