Livia Krasch

Morgonen idag började alldeles för dramatiskt. Först stöp Livia in i toastolen och körde upp ett vackert jack i läppen, blod forsade som bara den och ungen skrek som tusan. Det gick ändå över relativt fort och hon var på benen igen. På benen och uppför trappen där jag ser hur hos står och vinglar ett par trappsteg upp.....hann tänka massor, men min reaktion var inte lika snabb. Raklång med bakhuvudet som dämpare damp hon ner i golvet och jag trodde, med tanke på den enorma smäll som blev, att nu sprack skallen på flickan. Det gjorde den såklart inte, men hon fick nog ordentligt, ordentligt ont. Har aldrig hört liknande skrik från henne. Usch,så hon ska behöva slå sig....å jag som tjatat om den där jäkla grinden nu ett bra tag.
Jag kan lova att den sitter där nu, så det ska banne mig inte kunna hända igen.

Lunchgrillning i Båtvik sen med lek för Moa och kompisarna. Hon har så kul jämt då vi åker iväg, så det är svårt att få henne med sig hem igen. Själv hade jag oxå trevligt såklart, men jag frös som bara den, fötterna framförallt, gummistövlar är inga varma skor :)



Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Gissa om jag var glad att jag valde vinterdojjorna. Och inte att förglömma försvarsmaktens superunderställ=)! Tack för en riktigt trevlig fm!!

2 Frida:

skriven

Riktigt mysigt med luchgrillning! Det får vi göra om nångång. Innan nästa bebis kommer kanske...



Hoppas Livia mått bra sedan krascherna och att hon läsrt sig något om att vingla på i trappen =)



Kram!

Kommentera här: