Sov Gott ?!

I natten som gått inleddes Operation Livia SOV!!! 
Bestämde mig för att inte ta upp henne och inte ge henne nån mat på natten, vilket jag inte gjorde heller. Självklart blev det en massa skrik av det hela, men jag tycker ändå att det kunde ha varit värre....ska inte säga för mycket innan jag sett hur kommande natt blir....men nu ska det göras på allvar så det blir nån ordning på nätterna!!!
Hoppas jag är någorlunda utvilad till morgondagen då jag ska på galej med Maxi i Piteå. Ska bli jättekul att fara i väg själv på nåt....jag uppskattar varje liten gång det händer :)

Nu är det nog inte länge kvar innan Lilla Bus traskar och går heller....igår gicks det en hel del steg i omgångar, men idag har hon varit lite mer försiktig tackolov.
Vi va en sväng på öppna förskolan idag, och jag inser verkligen vilken liten ångvält vi har här hemma då hon fullkomligt körde över de andra stackars barnen i samma ålder. Jaaaa, hur ska detta sluta? :)




Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Men jisses...gå redan!!! Nu får hon allt hejda sig lite tycker jag =)! Söt som socker är hon iaf =)!



Hoppas ni får bukt med nätterna! För lugna nätter är ovärdeliga och ett måste för att kunna fungera. Håller tummarna!



kram

Kommentera här: