Hemhjälp

Dagarna rullar på här hemma. Idag har jag en lugn fredag då jag gör absolut ingenting alls. Borde väl ut i solen egentligen, men solstolen är inte bästa kompisen med ryggen tyvärr, så jag får vara blekast som vanligt.

Mamma har varit här i två dagar och hjälpt mig med diverse....följt med och storhandlat, hämtat barnen, gett dem lite sovmorgon och lagat mat här hemma. Ja, vad vore jag utan min mamma?
Igår gjorde vi en tripp till Piteå oxå....Dollare Store blev några saker fattigare åsså gjordes ett litet tjusigt inköp i centrum. Avslutade med kaffe o god muffins på Waynes för att vila kropp och fötter.



Mina fina i hamnen


Kommentarer:

1 Pernilla:

skriven

Vilken fin bild på tjejerna :)))

Är hemma igen torsdag, då kanske vi hinner med en promenad och höra hur planeringen går.

// Kram Pernilla

2 Pernilla:

skriven

Vilken fin bild på tjejerna :)))

Är hemma igen torsdag, då kanske vi hinner med en promenad och höra hur planeringen går.

// Kram Pernilla

Kommentera här: