1-årshelgen

Nu har vi ätit tårta och fika tillräckligt för ett bra tag framöver...mums :) Blir några extra promenadvändor i veckan förmodligen.

Livia 1 år ! Hur fort har kan ett år gå egentligen ?!?
Det var ju alldeles nyss jag var smällfet och otymplig, och bara längtade halvt ihjäl mig efter att få åka in på förlossning och träffa vår lilla pojke ..... som visade sig vara tjej tillslut ;)
Men ett år har gått och Gangstern har förgyllt livet på ett helt otroligt sätt. Inte alltid bra otroligt, men för det mesta iaf. Och de stunderna väger upp allt som ibland känns svårt och jobbigt, att vara 2barnsförälder är faktiskt inte alltid lätt, om det nu var nån som trodde det :)

Kalaset hade vi igår på hennes födelsedag och det blev en del barn med föräldrar som kom på fika och lek. Hon var faktiskt förvånansvärt intresserad av paketöppning nu om man jämför med i julas bara.....men allra mest intresserad var storasyster såklart, som inte riktigt kunde hålla fingrarna borta från papper och kartong.

I afton var mina föräldrar förbi på mat och överbliven tårta. Även ikväll öppnades paket och stora damen kunde inte hålla sig den här gången heller, men Livia fattar ju inget än så det gör väl kanske inte så mycket ändå.

Moa testade sina skridskor igårkväll med imponerande resultat. Jäklar vad snabbt barn lär sig......själv vet jag inte om jag skulle ta mig fram idag om jag provade, men hon älskade det och det är huvudsaken :)


Försöker lägga in bilder, men datorn/internet samarbetar inte riktigt ikväll, försöker imorrn igen !

Hej så länge :)


Kommentarer:

1 Inga-Lill och Leif:

skriven

Vi längtar att träffa 1-åringen, och er andra också förstås =) Funderar på torsdag kväll, om det passar er. Kramar

Kommentera här: