Lycka och besvikelse

Igår ringde de från Umeå och sa att jag skulle få opereras på onsdag, riktigt snabba ryck och en massa som ordnades på kort stund. Men jag fick ihop allt som hade med barn och jobb att göra + till stan för blodprover som skulle skickas samma dag. Kändes riktigt bra.....dock riktigt nervöst o skakigt.
Jag och Johnny åkte tidigt imorse för att skriva in mig och göra allting klart inför morgondagen......allt fixat med papper, väntan, möte med narkosläkaren......MEN, då blev nån läkare (eller vad den var) sjuk och min operation var tvungen att ställas in. Behöver jag ens tillägga min enorma besvikelse!!?!!!!

Jaja, inte mycket att göra åt att nån blir sjuk, fast det är klart att jag är egoistisk ändå och tycker det är förjäkligt att det inte blev av som jag var inställd på. Det var kanske lite för bra för att vara sant att det skulle gå så snabbt och smidigt ändå.

Nu är jag inbokad på nytt den 3 juli och då får jag hoppas att det blir av. Sommaren kommer att bli ordentligt tuff för alla i familjen. Jag kommer knappt att få röra mig eller lyfta nånting på 6 veckor, vilket innebär att Johnny får bära ett tungt lass här hemma - göra ALLT!!! .....ungefär som jag gör nu då :)   nädå, men det blir tufft och känns nervöst.

Nu tar jag ledigt och semester innan återhämtningsresan påbörjas, och tänker göra det absolut bästa av de närmaste 3 veckorna.

Kommentarer:

1 Lisa Brännström:

skriven

Vilken besvikelse att det blev såhär! Kan tänka mig att du vill fixa detta nu och på en gång. Men du får försöka se det positiva att du hinner med lite sommar och förhoppningsvis sol innan den kanske tuffa återhämtningen efter op. Detta ska bli bra tillslut ska du se..

Kommentera här: