Semester !!!

Solen tittar äntligen fram, gräset har fått sig en välbehövlig klippning och barnen är glada. Ännu gladare blev de ikväll då studsmattan togs fram.

Jag blev oxå glad ikväll då jag bokat boende i Sundsvall om en vecka för att hälsa på Erika med familj. Ska bli så himla roligt att ses igen...har inte setts sen i oktober.
Lycksele är inbokat samma vecka och det känns oxå riktigt skönt att vi hinner med det nu innan operationen då jag förmodligen inte kan följa med familjen på äventyr sen i sommar.

Idag börjar jag och barnen officiellt semestern oxå !!!!!!!









Kommentarer:

1 Stina:

skriven

Vilka fina bilder du har på din blogg =)

2 Johanna:

skriven

Såååå härligt med ledighet! Och massa roliga planer oxå=)! Själv ska jag härda ut i 3 veckor till innan min ledighet börjar=(! Hoppas att vi kan styra ihop någon träff i sommar!! kram

3 Lisa m:

skriven

Gött, ännu en människas liv man får titta in till ibland! Du har ju otroligt söta barn!

Kram Lisa

Kommentera här: