Torsdag

Det är svårt att tänka på mycket annat än ryggen nu tyvärr....det lixom snurrar runt runt tusen tankar på en gång. Det gjorde det ju redan förrut, men det blir som en annan sak nu när man vet vad det är.
Var till sjukgymnasten idag och fick oxå träffa en vettig läkare på samma gång. De var jättegulliga och tog verkligen mina besvär på allvar. remissen till Umeå är skickad, så nu väntar jag bara på tid dit, kan ju dröja gissar jag. Det lät på dem jag träffade idag som att en operation inte var omöjlig. Ska försöka träna lite med sg. oxå för att inte tappa alla mina muskler ( de lilla som jag har )

Annars flyter väl jobbet som det ska nu, lite som att man aldrig vart därifrån, även fast jag är lite rostig än.
Skönt oxå att få längta hem och framförallt till smådamerna som blir glada när man kommer hem. Tyvärr ligger de ju ofta och sover då, men jag smyger alltid in för att titta lite på dem, underbara när de sover ;)

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Hörru, dags att uppdatera nu va=)!? Hoppas allt e bra med er. Håller med om att vi måste ses snart!! kram

Kommentera här: