Liba inte sova ...

...  blev den första meningen från vår Livia, eller "Liba" , som hon säger själv.
Igår var det en ledigdag från dagis och jag var hemma tillsammans med smådamerna. Mitt på dan kom mamma för assistans "puh", tackolov, det var en händelserik och livlig förmiddag.
Livia hann med många pennstreck på fler ställen än papper tyvärr, och vi får nog lov att leva med hennes konstverk på väggar, golv och möbler tills hon fått lite mer förstånd.
 
På eftermiddan var hon lite lugnare och hon tog sig tom tid ordentligt och noggrant att rita på sina papper...det kan ha gått ett halvt kilo papper igår tror jag, de låg då precis ööööverallt.
Konstaterar även att den minsta damen blir vänsterhänt med största sannolikhet.....märkligt :)
 
Sen var det fullt ös från henne igen...som vanligt. Ibland funderar jag var det är som är fel, nån slags kombination måste hon nog ha - hyperspeedad unge, tur att hon är så väldans gullig att man ändå glömmer bort lite vilket jobb hon egentligen är ♥
 
 
 
Idag är det jag och Moa som är hemma. Hon har dragit på sig feber och en gräslig hosta blandat med snooor. Fast hon verkar inte tycka det är så illa idag, då man faktiskt får ha pyjamas på sig hela dagen och mysa med filt och täcke i soffan.
 
 
 

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Hon är då världens sötaste i alla fall eran lilla busa!!!

2 Stina:

skriven

De där med papper överallt känner jag igen =) Hon e så söt lilla Livia!! Vi borde hitta på något snart igen.

Kommentera här: