Sjukdagar Ă„terigen 😱

Tror ni inte att jag Ă„kt dit igen!?!!!
Jag avslutar min senaste penicillinkur idag och förkylningen kommer som ett brev pÄ posten just dÄ man tror, tycker och hoppas att allt ska va över vad gÀller sjukdomar. 
Ringde vÄrdcentralen i morse för att försöka reda ut detta och kanske fÄ nÄn grundligare undersökning av mig sjÀlv. MEN, Byske vÄrdcentral tycker att de gjort allt de kan för fröken Sarah tyvÀrr. 
 
Kan förstÄ att de sÄklart inte kan trolla bort allting, men nÄt jÀkla fel Àr det ju. De kollade min sÀnka förra mÄndagen i samband med halsflussen, och den visade en siffra pÄ 79(!). 
 
Försökte oxÄ förklara att min kropp tar sÄ fruktansvÀrt mycket stryk av allt det hÀr med tanke pÄ min rygg. Men hon tyckte det att alla faktiskt fÄr vÀrk i hela kroppen dÄ man Àr sjuk. 
 
Det löns ju inte att sÀtta sig och grÄta över allt heller, men ska erkÀnna att jag snart sÀtter mig i ett hörn och tjuter sim bara den. 
 
 

Kommentera hÀr: