Friska lördag

Nu hoppas vi att alla sjukdomar lämnat huset för en lååång tid framöver.
Som att det inte räckte med Johnny jäkla halsfluss, åkte även jag på en mindre trevlig sjuka i veckan....magsjukan:(
Fyyy, tröstar mig ändå med att det räckte med en dags toahäng och feber. Johnny blev oxå risigare, men inget kräk ändå....och idag, första dagen som vi alla är på benen och mår bra. Så himla skönt och jag hoppas verkligen att det fortsätter så.
 
Barnen blev hämtade av morfar igår, så vi har en barnfri helg i Furuögrund. Oxå skönt faktiskt....jag har duschat, färgatr håret, rakat benen och ätit godis för mig själv :) de ni!
Maken har jag hos sin bror i stan, men väntar väl hem honom senare hoppas jag. Får se vad det blir av kvällen....antingen bio, hockey eller baravaramys :)
 
Trots att man tycker det är väldans skönt att ha barnen borta så saknar man dem fort, men jag ska verkligen försöka njuta i helgen av egentid - den behövs nu!
 
Min typ av egenlyx :)
 
 
Fast jag saknar de små
 
 
 
Igår damp det ner ytterligare ett av min fredagsbrev som jag fick inför min möhippa. Åh så roligt det var....en fotobok med bilder från hela min fantastiska dag.....så vi skrattade här hemma :)
 
 
 

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Åh vad härligt med en barnfri helg!! Jag skulle nog, som er, passat på att bara vara=)! Det är ju sällan man har barnfritt utan en massa planer. kram

2 Linnea Lestander:

skriven

Härligt med såna där bara-vara dagar. :-) får fixa ihop tjejmidda´n snart. så vi hinner surra lite också. :-)

Kommentera här: