Nu är det gjort!!!

Skrev ett inlägg om operationen igår, men det verkar ha försvunnit. 
Gårdagens inlägg lät mer positivt än det som kommer nu. 

Lite kort sammanfattat så gick allting bara bra. 
Sövningen som jag var ordentligt orolig för innan gick över förväntan, och det känns extra roligt att fått uppleva en positiv sådan oxå. 

Halsmandlarna gick oxå bra att plocka bort tydligen. Hade inte alltför ont när jag vaknade och kände mig faktiskt oförskämt fräsch efteråt. 



Jag fick hämtning av mamma och pappa vid 15 redan och fick åka hemåt. 
Kvällen hemma gick upp och ner både med halssmärtan och febern, men relativt bra ändå. 
Mamma stannade kvar ifall jag skulle börja blöda eller få mer feber och skulle vara tvungen att åka in på lassa igen. 

Ingen blödning i natt, men det blev en hemsk natt ändå. Sängen var sjöblöt i svett och i halsen kändes det tokstopp. 
Vid 03,30 gav jag upp och gick ner till tv:n istället. Först tvingade jag ner lite värktabletter med våld. 

Nu på morgonen är det väl inte alltför uppåt heller, men jag överlever. 

Kommentarer:

1 Linnea:

skriven

Va skönt att det är gjort iaf.. Hoppas det går över snabbt, och att du är helt återställd innan Luleå :-)

2 Johanna:

skriven

Hua, förstår att det känns förjävligt!! Försök tänka på alla besök på HC som du kommer att spara in nu. Krya på å STOR kram❤

Kommentera här: