Röntgen

Tidig onsdagsmorgon iväg till dagis och fritids för ovanlighetens skull för mig. Raka vägen till röntgen sen äntligen, som jag har väntat. Cirka 20 minuter i röntgentunneln och typ 5 i den andra röntgen, som jag liknar vid ett slags ufo. 
Skönt att fått det gjort nu. 
 
Dock ringde de upp igen nu på eftermiddan och sa att jag var tvungen att göra om magnetröntgen igen, nu med kontrast i kroppen. Det kändes väl sådär, men ändå bra att de kollar ordentligt nu när det väl ska göras.  
Får göras ett blodprov för att kolla njurarna och sen röntgas på tisdag igen. 
 
Jag träffade Pia för en tidig lunch på Ainas oxå. Älskar att luncha ute med tjejigt surrande ;)
 
 

Kommentarer:

1 Pia:

skriven

Mycket trevligt med lunch! Ses vi på tisdag igen då? ;)
Jobbigt att du måste göra om den, men som sagt bättre att de kollar igen än att de bara säger "vi kan inte se något". Lycka till! kram

Kommentera här: