1:a advent



Väckaren ringde 06.00 i morse. Jag 
trodde verkligen att det var ett skämt, så ruskigt trött jag var. Menmen, bara man tagit sig upp och i väg så vaknar man till. 
Även om det är otroligt lite kunder på morgonen, och kanske framförallt på söndagar, kan jag ändå tycka att det är rätt trevligt. Vilka man jobbar med då spelar såklart oxå roll, idag var det "bra" arbetskompisar så timmarna gick fort och bra. 

Ringde Johnny på hemvägen för att mötas upp i Byske och förhoppningsvis träffa nån tomte tillsammans med barnen. De var i stan och träffade tomtar då, och även om jag blir glad för flickornas skull blir jag lite ledsen själv då jag inte får vara med. 
Vi sågs en stund här på samhället ändå och damerna fick åka brandbil och träffa tomten på ica. Lite kul ändå, men trist att det inte ordnats nån riktig skyltsöndag i Byske. 






Självklart passade jag på att ta en massa kramar och pussar innan vi sa hej då. Jag saknar dem redan så det gör ont. Värst är såna här dagar när det är lite speciellt kul för dem, då är det på riktigt förjäkligt att inte kunna va med dem. Jag vill att de alltid ska vara hos mig ju. 


Kommentera här: