Bye bye Gulhuset




Idag gjordes sista fixet i gulhuset tillslut och jag får snart lämna ifrån mig nycklarna. 
Jag har varit på plats i lägenheten sedan förra fredagen då alla grejerna flyttades. Hade otroligt bra hjälp under den dagen, och det bara flöt på som det skulle. Vet inte hur jag ska tacka alla inblandade för uppskattad hjälp. Framförallt Erika som både burit, packat upp och städat ur större delen av huset. Vänner ska man vara rädd om, av många anledningar. 

Det känns väl helt ok än då länge med nytt boende igen. För varje flyttkartong som töms trivs man aningens bättre faktiskt. Dock får det väl ta den tid det tar att få alla grejer på "sin" plats, men bättre och bättre för varje dag blir det. 

Första veckan var jag utan barn och det var nog lika så bra med tanke på allt stök och bråte som var då. 
Flickorna kom i fredags till ett någorlunda hem iaf och verkade trivas på direkten. Badkaret blev såklart en favorit, och innan första timmen hemma blev det bad för dem. Sen har det cyklats, cyklats och cyklats runt husen här. Moa har en klasskompis som bor i huset precis bredvid så de har haft lekkompis varje dag. Svårt att få in damerna på kvällarna nu bara :)

Fredagkväll blev vi ändå inne allihopa med fredagsmyset. Tyckte det va kul när det va deras första kväll här. Mysigt och väldigt roligt hade vi. 


Peters keps blev en favorit hos båda tjejerna :)








Badbrudar från helgen (denna Livia alltså)





Kommentera här: