Flytt och bilder

Vet inte om någon missat än att det återigen är dax för en flytt för mig. På fredag flyttar jag in i en lägenhet på Bäckgatan här i Byske, och det börjar kännas lite smått pirrigt faktiskt.  Eller det känns både lite nervöst och spännande på samma gång egentligen. Lägenhet har nog aldrig varit ett alternativ för mig, jag trivs alldeles för bra med att bo i hus och få rå om allt själv, men nu efter att jag blivit "ensam" funkar det bara inte. Så jag försöker tänka så positivt som jag bara kan och hoppas att det blir toppen med en 3:a för tjejerna och mig. 
Just nu bor vi lite mittemellan flyttkartongerna och sover alla tillsammans då damernas säng har plockats bort redan. Mysigt värre att lägga sig nu :)

Bilder från senaste veckorna som vanligt : 

Vi var på ännu en weekend i Umeå. Flickorna sov och myste hos moster Josefin, medans Peter och jag bodde på hotell :)












Har som vanligt ätit en massa gott och kan bara inte låta bli att visa bilder på mat ;). Blir ni less på matbilder får ni nog sluta kika in hos mig. 

Kyckling och nudelwook i Jonas stuga:




Inga ord behövs:


Nötbog med rotfrukter och kantarellsås:



Pizza :)


Grillad älg i Kusmark hos Erika:


Fiskgratäng, typ:



Även mycket utelek har det blivit sista tiden. Och självklart cyklar flickorna en hel del. 








Man blir trött efter en lång dag med bus. 
Igår orkade inte Livia hålla sig vaken till middan. Hon vaknade till liv först efter att Moa och jag ätit redan, och tyvärr blev det en lite för sen kväll sen. 



Kommentarer:

1 Linnea:

skriven

Och jag älskar dina matbilder! 😀 man blir dock sugen själv. Vi får ses över en matbit snart visst? Jag hör av mig, 😘

Kommentera här: