Trött Sarah

Nu sitter jag på golvet i en relativt tom lägenhet och skriver. Klockan är 7 och jag har en klarvaken och högljud bebis brevid mig som vägrat sova under natten. Tror hon haft magont för hon har vridit och gnällt fruktansvärt mycket. Det kan ändå blivit 3 timmars sömn för mig sammanlagt om jag har tur :o)...men nu skrattar hon och ratar som bara den, tyiskt !

Idag går sista lasset härifrån. Känns lite pirrigt att man ska sova där borta i natt. Funderar starkt på om jag ska lämna bort Moa så vi (jag) får sova en ordentlig natt.
Det har hunnit hända en hel del i huset faktiskt....hallen är i princip klar och igår tapetserades vardagsrummet...allt utom en vägg. Vi har inte riktigt bestämt oss hur den ska se ut än, så vi måste försöka klämma in en stadsresa så  vi får det gjort snart. Johnny har verkligen varit superduktig med allt. Att han var en sån hejare på tapetsering hade jag ingen aning om, men så är han duktig på det mesta iofs....fusk.
                                                

image69

Moa har självklart varit med under hela tiden på ett faktiskt väldigt bra humör. Ska bli skönt när vi kommer på plats så hon slipper allt stök och buller omkring sig...kan ju kanske vara lite därför hon sover så dåligt på nätterna nu.

Nu blir det nog ett litet blogguppehåll härifrån. Har inte skaffat nå internet än och det finns väl tyvärr inte så mycket tid över heller. Men vem vet...jag kan ju alltid låna en dstor hos nån och skriva några rader.

Avslutar med lite Moabilder :o)

image70

image71

image72

image73

Kommentarer:

1 Annsingen:

skriven

Vilken sötnos!

2 Pia:

skriven

Hej Sarah!
Jag gillar den grå medaljongtapeten. Skitsnygg!
Måste ju komma o kolla i huset snart! :)
Moa är söt som vanligt på bilderna. Hon börjar ju vara stor! Måste kolla på henne nån dag också.
Kram på er!

3 Anonym:

skriven

Moa blir bara sötare å sötare för varje gång man ser henne!!! :) Hon måste släkta på moster. :) haha... Var super trevligt att träffa er i jul!! Hoppas alllt me flytten går bra!!
Kram Moster

4 krillan:

skriven

Hoppas första natten blir mysig... bra jobbat med huset! Vad söt hon e :)

5 Kusin Jenny:

skriven

Gullungen!! =) Trivdes kenne i nya huset då? För ni vet väl att när han väl vet var man bor så är han så gott som inneboende!? =) Han är en gullunge han åxå! =)

6 Johanna:

skriven

Å vad söt hon är lillgumman!!!

GOTT NYTT ÅR på er!
kram j

7 Kusin Jenny:

skriven

Tack för senast! Dopet var jättemysigt och ni skötte er såå bra!! =)
Ta och fixa telefon och internet nu så vi får lite info om erat liv!
Kram J

8 Lisa:

skriven

Jag har en har en utmaning till dig på min blogg.

Kommentera här: