Julveckan

I år har väl julen mestadels handlat om snöslottning känns det som.....så sjuuukt mycket snö det har kommit. Självklart ville jag ha en vit jul och nyår, men nu börjar det räcka för den här gången tycker jag.

Försökte ta ett kort på julaftonsmorgonen, men man ser inte så mycket annat än snöflingorna.


Förutom snö så blev det väldigt många julklappar i år, till oss alla faktiskt, men allra mest till Moa såklart. Hon öppnade sitt sista paket klockan 20 på juldagskvällen.....det måste bli mindre till nästa år. Det som var kul var att hon ju i år ville öppna och leka med grejerna hon fick på en gång, det är väl kanske därför det tar en sån himla tid att öppna oxå kan jag tro.

Här visar hon  morgonjulklappen för en nyvaken pappa, en Barbiefilm


Julmaten i år beställde vi ju som sagt....det blev riktigt bra. Gu, bara att slippa stå å skära allting var ju värt det. Vi hade ändå gjort lite grejer till, men det blev så himla enkelt alltihop utan stress och panik.



Favoritklapparna

Hello Kittytält av farbror Joel....


...och en käpphäst


Mycket trevliga juldagar blev det med familj som stannade ända till annadagen och spelade spel och åkte snowracer ute.

Straffet för allt det trevliga kom på söndagskvällen då jag började få ont i kroppen....tänkte inte så jättemycket på det då, utan trodde att en natts sömn skulle få det att gå över.......det gjorde det inte. Nu har jag legat pall platt i två dagar, och som det känns så blir det säkert två till oxå. Halsen håller på att svälla igen tror jag och febern håller sig runt 39....åhhh, vad jag avskyr att vara sjuk.

Tack snälla Lisa som skjutsade Moa till dagis i morse då jag inte orkade.



Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Så lite så! Krya på dig.

Kommentera här: