Hemmadagar

Det är konstiga dagar i vårt hus nu. Jag har lämnat Moa på dagis på mornarna och sen bara åkt hem för att göra ingenting - helskumt. Johnny är oxå hemma på dagarna nu med feber och stora halsbekymmer. Så helt ensamma hemma på dagarna ligger vi i varsitt soffhörn och ser film på film på serie :) - ganska mysigt ändå.
Det enda jag fortfarande klagar på är såklart min kropp....usch å fy för den, men det har ju bara gått ett par dar med vila så jag håller tummarna än.
Moa har faktiskt varit relativt förstående för sina stillasittande föräldrar tycker jag....är nöjd med att rita, måla och läsa böcker - sånt som inte kräver så mycket ansträngning av oss vill säga. Jag gjorde ändå ett ryck igårkväll och sorterade hennes kläder. De har legat utspridda över hela huset egentligen, men nu ligger de prydligt och ordnat i byrålådor i hennes rum äntligen.

Det har blivit mycket sjukpappamys :)

Kommentera här: