Måndag

Igår slog jag alla rekord i att lägga sig i tid, 18.00 !!!
Guuuh, så trött  jag var. Och det kändes inte ens dumt att lägga sig heller. Natten innan blev det väldigt få timmars sömn så jag resonerade som att jag nog behövde en ordentlig natt....skönt var det. En natt helt utan nåt kräkande barn och utan störande snarkningar från en sängkamrat med öl i kroppen :)
Vår braiga dag i lördags fick ju tyvärr ett lite sämre slut, då Moa vaknade av att hos spydde, såklart :( men det  var nog ingen magsjuka hos henne, utan ett resultat av för mycket godsaker i kroppen....där ser man hur det kan gå.

Idag är jag och flickorna bara hemma och umgås. Lagar mat, plockar o städar och ska snart ut en sväng i solen oxå för lite pulkaåkning. Sista dagen innan allvaret börjar igen på riktigt. Dock blir det en väldigt lugn start på arbetslivet igen, bara 3 dagars jobb första vecckan så just nu känns det inte alls så farligt att börja om igen. Måste faktiskt erkänna att jag ser framemot vardagslivet igen....lite rutiner med både jobb o dagis. Tror alla behöver det nu, vi klättrar lite på varandra här hemma nu.

Ses snart igen ;)

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

18??????????? Du skojjar=)??

Kommentera här: