Hos mig igen

Jaaa, nu är flickorna åter hos mig!!! Jag älskar verkligen den där första stora kramen jag får när vi ses igen. Moa studsade upp i min famn när jag hämtade henne på fritte i fredags, å det är nästan så man måste hålla tillbaka tårarna såna gånger. 
Livia hämtade jag hemma i Furuögrund. Hon hade varit hemma torsdag och fredag med hosta och snuva tydligen. Frågade man henne var hon hur frisk som helst, men pappan höll inte riktigt med. 

Jag valde att tro på flickan själv såklart (?!) och tog med barnen till stan på handling och tacobesök hos Linnea. 
Tacobesöket blev ett långt besök då vi dessutom valde att stanna kvar över natten. Riktigt riktigt roligt hade både flickorna och jag själv.  God mat, god dryck, mycket skratt och väldigt glada barn. 
Vi stannade kvar på Maxlunch idag och drog sedan hemåt igen. 

Tusen tack till Linnea och familjen för sån trevlig kväll/natt/morgon. Känner mig alltid så välkommen och så himla skönt att bara "va sig själv" :)







Hemma igen började vi göra i ordning för smörgåstårta. Jag tänker överraska Jerry med en imorgon som tack för hjälpen med att få hem min soffa. Även Johnny ska få sig en liten tårta imorgon på farsdag, hoppas att han blir glad. 
Fick hjälp av min mamma som kom på besök (pappa oxå såklart). 
Kanske kan visa bilder sen när de är riktigt färdiga :)

Vi hade annars en härlig lördag med en prommis till Ica, lagom mycket bråk och skrik, korvmiddag, en tidig farsdagspresent till pappa och massa godis.  I love My family!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Nu tror jag att jag säger ett tidigt God Natt och ser framemot morgondagen. 





Kommentera här: