Tung dag med bra avslut

Andra veckan på min halvtid har dragit igång. Jag började förra veckan full av hopp och förväntan, både med mer arbetstid och självklart med önskan om mer pengar såklart. 
Idag kände jag dock att min kropp protesterar nåt fruktansvärt redan. Behöver ju inte ha med jobbet i sig att göra, men när man vaknar med otrolig värk och att sedan göra 6 timmars arbete känns surt.  Det blev en tung dag på maxi idag :(
Istället för att öka till 75% om 3 veckor som det från början var tänkt, bromsar jag lite nu och fortsätter med halvtid en längre tid. 

Kändes tungt att behöva roa barn på kvällen, men det var fina och snälla flickor som pysslade om mamman. Jag blev frisserad, masserad och "sminkad". 
Igår hade jag även förberett kvällens middag så det blev ingen stressig matlagning ikväll heller. Så himla skönt, det måste jag göra fler gånger. 

Paj med kycklingfärs, bladspenat och bönor : 



❤❤❤





Kommentera här: