Vilken sjukstuga

Efter ett par dagar med minimal röst kan jag nu återigen göra mig förstådd mellan hostattackerna........nu ligger däremot Johnny istället med tät näsa och ont i halsen. Fy, vad det är smittsamt....hos Moa rinner oxå snoret och hon sover riktigt oroligt på nätterna. Hela tillfrisknandet blir så utdraget och jobbigt när man inte får sova som man önskar på nätterna.
Trots att febern är borta och det mesta av rösten tillbaka så känns kroppen ordentligt seg och öm fortfarande....får se hur det blir med jobb och dagis imorrn....trist om man bara skulle göra det värre.


Förutom sjukdom de senaste dagarna har vi haft det bra. Käkade kräftor här på fredagskvällen, mumsigt värre....avslutade med tårta som Josse hade gjort.
Lördan åkte jag till stan för middag med några maxitjejer.....trevlig kväll, dock blev den rätt tidig för mig då jag tappade bort rösten efter ett tag bara....men kul så länge det varade iaf.

                                                                            Kräftfredag:

                   
                    

                                                                  Blev även yatzy på kvällen....

                   
                   


                                                                           Peace out !
                                                                       

Kommentera här: