Johnny´s 30-års partaj

Igår var det partaj för mannen i huset. Det blev verkligen en toppenkväll med drygt 20 gäster som släntrade in en efter en vid 16.00.
Johnny som hade varit till Ljusvattnet och sett på skotrar var redan när han kom hem på ett strålande humör efter ett par öl i kroppen som de fått i han :o) , men jag tror att han blev överraskad ändå när han såg att jag var hemma och hade ställt i ordning kök och vardagsrum till fest. Jättekul !!!
Vi åt enchiladas som jag hade slängt ihop under dagen, 51 stycken la jag på ugnsplåtar och bara körde in i ugnen sen, smidigt värre. Det lät oxå som att alla blev riktigt nöjda, det var då jag iaf....supergott.
Pernilla som egentligen skulle hjälp mig på dagen med salladshackning och tårtbak hade tyvärr blivit sjuk, så jag kallade in annan förstärkning i form av Lisa. Hon gjorde tårtorna och det var tacksamt med hjälp...jag hade aldrig hunnit annars tror jag. var ändå ganska varm och stressad innan allt var klart...men det var det värt.
Allt som allt var det alltså en helt SUPERDUPER kväll !!!

Togs tyvärr inte så mycket kort under kvällen, men här är några iaf







Kommentarer:

1 eleine:

skriven

tack för en riktigt trevlig kväll...=)

Kommentera här: