Dagarna

Korta promenader, lite träning, tv, dator och lite städning och matlagning är det som fyller mina dagar nu. Ska erkänna att det går lite halvtrögt med träningen som jag fått ordinerad, men nu rackarns vill jag få ordning på kroppen. Det gör ont fortfarande, riktigt ont faktiskt och just därför tar det emot att träna, men jag vill ju nångång få slippa tabletterna och leva normalt igen så det är nog bara att bita ihop och göra det ordentligt.
 
Jag längtar enormt efter barnen på dagarna, även om det är skönt att vara själv såklart, det känns som deras hemmatid är så minimal och vi måste göra det bästa av det och självklart blir et mycket skratt och kramar då de kommer hem.
 
Nu har jag äntligen fått en fungerande bil här hemma så jag tar mig fram o tillbax till Byske iaf, kanske blir ett lite mer socialt liv nu. Varit på kaffe hos Frida idag och då är det såååå skönt att inte släpa med sig ungarna :)
 
Från senaste veckorna, fast jag får inte in alla jag vill....blogg.se :(
 
 
 

Kommentarer:

1 Lisa m:

skriven

Hoppas det blir som vanligt snart, men det kanske är lång rehab? Skulle va skoj att hälsa på nån gång framöver! Kram på dej!

2 Inga-Lill:

skriven

Bra att ni kan skratta och kramas på kvällarna :) Moa måste ha varit mycket trött, det såg ut att vara ett obekvämt ställe att somna på :-)
Kram

Kommentera här: