8 december - del 1

Jag vet inte vart och hur jag ska börja. Ska försöka sammanfatta en av de absolut bästa dagarna i våra liv med några rader och en del lånade bilder.
 
Det var såklart en stressig förmiddag med huset fullt av folk som irrade runt efter grejer och matfix, hår och smink och påklädning. Lite rörigt såklart, men väldigt bra att vara så många ändå, det behövdes faktiskt....framförallt med barnen som förmodligen tyckte att alla betedde sig märkligt.
 
Fotografering innan kyrkan både utomhus och inne i kyrkan....Johanna och Ida låg i snö, stod på stolar och skottade in oss i snön....det måste ju blivit bra bilder. Tack för allt arbete!
 
Barnen skötte sig utomordentligt egentligen hela dagen. Vi hade förberett oss på mycket spring, tristess och gnäll, men ojoj så vi blev överraskade - våra barn är bara bäst!!!
 
Jag som varit så himla nervös över att gå in i kyrkan inför alla gäster kände inte av så mycket nerver alls just då. Kunde verkligen njuta av det istället och tyckte att det bara var roligt att alla var där för vår skull...skönt att det hann släppa för jag hade oroat mig nå kompiöst verkligen ;)
 
Festen sen - vilken fest !!!!!!!!
Absolut den bästa i mitt liv, och jag ville aldrig aldrig att kvällen skulle ta slut.
Det blir förhoppningsvis mer om den i ett annat inlägg då jag har fixat fram lite fler bilder :)
 
Här har jag lånat lite bilder från andra :
 
 
 
 
 
 
Jag kan verkligen inte tacka alla tillräckligt för att ni gjorde vår dag till den absolut bästa !!!
Framförallt min underbara familj som ställt upp enormt mycket på alla sätt som gått ...Jag älskar er !

Kommentarer:

1 Lisa Brännström:

skriven

Det blev verkligen en toppendag, förstår att ni är nöjda!
Och strålande vackra! Ska bli så kul att se ännu fler bilder.

2 Inga-Lill och Leif:

skriven

Jättefina bilder.. och en toppendag och kväll! När kommer del två?

Kommentera här: