Morsdagspresenten!

Helgen spenderades på maxi för de enda arbetspassen på veckan. Annars har jag varit hemma med kass rygg och febrig Moa.
Igårkväll när jag kom hem låg Moa på golvet i vardagsrummet och sov, och Livia hade däckat i soffan med 39 graders feber. Idag verkar de vara i princip återställda, sånär som på lite hosta. Hoppas de är helt krya imorrn.....själv ska jag stanna hemma då det idag blev min tur att lägga sig i febern. Feber ska väl inte smitta, eller? Man börjar ju fundera.

Annars var det kul att komma hem på morsdagskvällen då jag fick en helt underbar teckning av Moa. Det följde med en blomma oxå, men teckningen var finare :)



Kommentarer:

1 Inga-Lill och Leif:

skriven

Så fint hon ritar! Till och med alla tår har hon fått med=)Kramar och krya på er-hälsningar från oss.

Kommentera här: