Moa 8 Ă„r🎈

8 Ă„r sedan vĂ„ran underbara Moa kom. Jag har varit sĂ„dĂ€r fĂ„nigt nostalgisk idag och tĂ€nkt tillbaka pĂ„ hur det var dĂ„.  Har bĂ„de skrattat och grĂ„tit lite till o frĂ„n faktiskt. 

Även detta Ă„r fick jag tyvĂ€rr inte vara med pĂ„ födelsedagsvĂ€ckningen pĂ„ morgonen med chokladmuffins och sĂ„ng. 
DĂ€remot kunde jag hĂ€mta efter skolan och ta med flickorna hem till mig. 

Vi kramades och fikade onyttigt mellis. Det blev Ă€ven paketöppning sĂ„klart. Jag tror nog att hon blev glad för allt, men allra gladast blev hon för sin post idag. Det var grattiskort frĂ„n mormor o morfar och Ă€ven frĂ„n Peters förĂ€ldrar, innehĂ„llande en 100-lapp i vardera:) Flickan överlycklig för sina sedlar som hamnade i sparbössan direkt. 










Som vanligt fick födelsedagsbarnet vĂ€lja middag, och ikvĂ€ll blev det Korv o Bröd;) 
Även Johnny kom och Ă„t med oss och hade med paket. 
Hon fick bl.a. en bandyklubba dĂ„ hon imorron ska testa trĂ€na det. 





Vi spelade spel och Ă„t glass innan de följde J hem. 
Även om jag tror att hon var nöjd med sin dag, sĂ„ avslutades den med tĂ„rar tyvĂ€rr. 
Hon ville stanna och sova hos mig, och innerst inne vill jag ju bara sĂ€ga att hon sjĂ€lvklart fĂ„r det. Dock vill jag att det ska kunna funka att vi trĂ€ffs och ses sĂ„ hĂ€r allihop, Ă€ven om vi Ă€r hĂ€r eller i Fgrund. 
Det gjorde sĂ„ fruktansvĂ€rt ont i mig, men man försöker bita ihop tills dörren stĂ€ngs och man blir ensam. 
Fast hĂ€nder det igen sĂ„ tror jag inte att jag klarar av att sĂ€ga nej. Jag Ă„ngrar mig nu oxĂ„, men vet att de har det bra hos pappan oxĂ„. 



Kommentera hÀr: