Long time ago

Jaaaa, börjar vara dax att ta tag i det här igen nu känner jag.
Det har ju hunnit vara jul, nyår, påsk och mycket mer sen sist. 
Förr kände jag ofta ett riktigt sug till att skriva, men det har inte alls känts "rätt" sista halvåret.
Jag hoppas att det vänder nu, tycker ju faktiskt att det är riktigt roligt.

Sen i början av mars har jag varit hemma från jobbet och sjukskriven igen. Denna gång är det min vänstra axel som strular nå fruktansvärt. Tror det började med en elak inflammation som aldrig verkar vilja ge med sig. Var på röntgen förra veckan, men det visade inga konstigheter. Blir hemma den här veckan och börjar lite lugnt nästa vecka. Jag hoppas verkligen att den ska hålla.

Nu håller det på att bli sommar och flickorna har många timmar utomhus, framförallt på studsmattan såklart. 
Fotbollssäsongen har dragit igång för Moa på riktigt nu, första matchen nu på söndag. Vet inte vem som mest ser framemot den, hon eller jag😁.
I veckan har jag inte flickorna hos mig, men hämtade dem ändå idag så Moa skulle hinna på träningen i tid. 

Dagens Livia 


Det är så mysigt och roligt när de kommer så här nån dag i veckan, men så oerhört jobbigt när de inte stannar kvar. Både för dem och mig. Fast det är det värt.



Återkommer snart förhoppningsvis 😙

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Åh va kul med ett blogginlägg! Som jag väntat.. 😉 Vi kan väl höras och ses snart, kram ❤️,

2 Linnea :

skriven

Kram från Linnea 😉

Kommentera här: